از انتخابات خبر ندارم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :382204

رئیس فدراسیون قایقرانی که بازنشسته است می گوید هیچ کدام از تبصره های قانون بازنشستگی برای ماندن وی در این مسئولیت شامل حالش نمی شود.

غلامرضا امینی در گفتگو با مهر پیرامون این مسئله که از انتخابات قایقرانی و زمان آن خبر دارید و اینکه وزارت چه تصمیمی برای آن گرفته است؟ گفت: واقعیت این است که بنده دقیقا خبر ندارم. این مسئله توسط وزارت ورزش و دفتر مشترک مدیریت می شود.

وی در مورد وضعیت حضور یا عدم حضورش و اینکه آیا منع به کارگیری بازنشستگان شامل حالش می شود یا خیر؟ تصریح کرد: این قانون ابلاغ رسمی شده و وزارت دارد کارهایی انجام می دهد. دلمان نمی خواهد از تصمیم های آنها خبر دار شویم. آنها خودشان تصمیم گیری می کنند و بهتر است در این مورد صحبت نکنم.

وی در خصوص اینکه آیا قوانین و تبصره های موجود در این قانون برای ماندن وی شامل حالش می شود یا خیر نیز بیان کرد: هیچ کدام از قوانین برای ماندن بنده در این مسئولیت شامل حال من نمی شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه به اتمام قرارداد همکاری با مربیان خارجی اشاره کرد و گفت: قطعا مربیان خارجی رفته اند و بحث جایگزینی مربیان داخلی نیز مطرح و در آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در مورد اینکه تکلیف مربیان داخلی و کادر فنی تیم ها چه زمانی مشخص می شود نیز اظهار داشت: نمی خواهم سوء تفاهمی برای نفر جدید ایجاد شود. به همین دلیل تا مشخص شدن وضعیت مدیریت فدراسیون در معرفی کادر فنی مربیان تامل می کنیم.

امینی به اعزام دو تیم قایقرانی ایران به رقابتهای برون مرزی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برنامه اعزام دو تیم را داریم که در حال تمرین هستند تا راهی رقابتهای برون مرزی شود. تیم جوانان زیر ۲۳ سال برای حضور در مسابقات آسیایی و نوجوانان برای حضور در المپیک بوینس آیرس.

وی تصریح کرد: مربیان و کادر فنی این دو تیم معلوم است و در حال تمرین با بچه ها هستند. قایقرانان تیم نوجوانان در این چند روز راهی آرژانتین خواهند شد. تیم زیر ۲۳ سال ما نیز در کمتر از یک ماه آینده راهی رقابتهای قهرمانی آسیایی ازبکستان می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید