ارزشمندترین فوتبالیست دنیا معرفی شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
    کد خبر :463642

طبق آخرین مطالعه انجام شده ارزشمندترین بازیکنان دنیای فوتبال معرفی شدند، این بازیکنان عمدتا از لیگ انگلیس و از ۱۱ کشور دنیا هستند.

به گزارش مهر، اخیرا یک مطالعه فوتبالی نشان داده که کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن، ارزشمندترین بازیکن دنیای فوتبال است. قیمت او ۲۱۸.۵ میلیون یورو تخمین زده شده است که ۱۸.۲ میلیون یورو بیشتر از نفر دوم لیست منتشر شده در این مطالعه، یعنی هری کین از تاتنهام است.

نفر سوم هم‌تیمی برزیلی امباپه، نیمار، است و قیمت او ۱۹۷.۱ میلیون یورو تخمین زده شده است. بازیکنان دیگری که جزو ۵ بازیکن اول این لیست هستند هم رحیم استرلینگ و محمد صلاح هستند که به ترتیب ۱۸۵.۸ و ۱۸۴.۳ میلیون یورو قیمت دارند.

در این لیست لیونل مسی، یکی از غول‌های دنیای فوتبال در رتبه هفتم و با ارزش ۱۷۱.۲ میلیون یورو قرار دارد و رقیب همیشگی او، کریس رونالدو، در رتبه نوزدهم با ۱۲۷.۲ میلیون یورو قرار دارد.

بهترین بازیکن اسپانیایی در این رنکینگ هم سائول نیگوئز از اتلتیکو مادرید با ارزش ۹۰ میلیون یورو است. جالب اینجاست در این لیست از ۲۷ بازیکنی که قیمتشان بالاتر از ۱۰۰ میلیون یورو تخمین زده شده ۱۶ بازیکن در انگلیس بازی می‌کنند، ۵ بازیکن در لالیگا، ۳ بازیکن در سری آ، ۲ بازیکن در لوشامپیونه و یک بازیکن در بوندسلیگا.

همچنین این ۲۷ بازیکن از ۱۱ کشور مختلف هستند، ۶ بازیکن از برزیل، ۵ بازیکن از انگلیس، ۵ بازیکن از فرانسه، ۲ بازیکن از آرژانتین، ۲ بازیکن از پرتغال، ۲ بازیکن از بلژیک، یک بازیکن از مصر، یک بازیکن از آلمان، یک بازیکن از سنگال، یک بازیکن از اوروگوئه و یک بازیکن از ایتالیا.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید