اردوان رحیمی دستیار رضا رشیدپور از تلویزیون اخراج شد /توضیح اردوان رحیمی درباره توهین به امام‌ خمینی /عکس

    کد خبر :707222

قائم مقام شبکه سه سیما گفت: حضور فرد هتاک در شبکه‌سه غیرقابل قبول است و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه کنندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما گفت: در روز‌های گذشته حاشیه‌هایی در مورد برخی اظهار نظر‌های وقیحانه یکی از عوامل برنامه حالا خورشید در صفحه شخصی اش باعث ایجاد انتقادات به حقی از طرف دلبستگان انقلاب شده است.

وی افزود: امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مؤلفه‌های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری کنندگان موضوع بوده و خواهد بود.

به گزارش فارس،یزدی در توضیح این اتفاق گفت: سازندگان اصلی هر برنامه شامل تهیه کننده، سردبیر و کارگردان مورد رصد دقیق شبکه‌ها و مجموعه صیانت سازمان صدا و سیما هستند، اما با وجود حدود ده هزار نیروی فعال در نزدیک ۲۰۰ پروژه تولیدی در شبکه، امکان اطلاع از واکنش‌های شخصی همه عوامل گاهی نشدنی است، ولی طبعا شبکه هرجا متوجه خطا‌های نیرو‌های مشغول در تولیدات خود شده متناسب با خطا با آن‌ها برخورد کرده است و از این به بعد نیز رویه همین خواهد بود.

یزدی در پایان گفت: طبیعی است که حضور چنین فرد هتاکی در شبکه سه غیرقابل قبول خواهد بود و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه کنندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

طی روز‌های گذشته اعتراضاتی درباره حضور «اردوان رحیمی» به عنوان دستیار «رضا رشیدپور» در فضای مجازی مطرح شده بود که او در صفحات شخصی خود سخنان هتاکانه‌ای نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرده بود.

اردوان رحیمی کیست؟

طی روزهای گذشته اعتراضاتی درباره حضور «اردوان رحیمی» به عنوان دستیار «رضا رشیدپور» در فضای مجازی مطرح شده بود که او در صفحات شخصی خود سخنان هتاکانه ای نسبت به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرده بود. اردوان رحیمی سالها دستیار و مدیر برنامه رضا رشیدپور بوده و رشیدپور او را برادر خود می نامید.

واکنش اردوان رحیمی به جنجال‌ها: من توییتر ندارم

بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون پست هنجارشکنانه اردوان رحیمی وی با انتشار مطلبی اعلام کرد که اکانتی که به نام وی این مطالب جنجالی را منتشر کرده در اختیار وی نبوده و او ضمن عذرخواهی اعلام کرد کاملا معتقد به مبانی نظام، امام و رهبری بوده همواره در جهت اعتلای نام ایران گام برداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید