ارتقاء معیشت کارکنان نزاجا در دستور کار است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱
    کد خبر :420528

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که مساله کارکنان بسیار مهم است، از این رو باید ارتقاء معیشت کارکنان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش بازتاب از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در یازدهمین همایش سراسری روحانیون نیروی زمینی ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش بخش وسیعی از ارتش را تشکیل می دهد که روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی، مدیریت مکتبی و کارکنان نظامی، مدیریت نظامی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به جمعیت و ماموریت های متعدد نیروی زمینی ارتش، گفت: امروزکارکنان غیور نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور به پاسداری از مرزها مشغول هستند و محصول حضور شبانه روزی آنها امنیتی است که در کشور حاکم است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش نوع ماموریت این نیرو را بسیار متفاوت با دیگر نیروهای ارتش قلمداد و خاطرنشان کرد: پایداری امنیت و حراست از مرزهای جنوب شرق و شمال شرق بر عهده نیروی زمینی ارتش است که در کنار تمام ماموریت های این نیرو می توان به حساسیت و سختی کار کارکنان نیروی زمینی ارتش اشاره کرد.
امیر حیدری تاکید کرد: روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش باید مسیر خدمتی و نوع ارائه کار را با توجه به حساسیت و سختی کار کارکنان این نیرو تشخیص و خواسته های متقابل را مدیریت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید