ارتش به طور کامل برای مقابله علیه ویروس کرونا آماده است

    کد خبر :835751

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش گفت: ارتش به طور کامل برای مقابله علیه ویروس کرونا آماده بوده و ۲ هزار تخت بیمارستانی در شمال غرب کشور برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی مهیا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به شیوع پیک پنجم کرونا، اظهار داشت: ارتش در استان‌های بحرانی در شیوع کرونا دوباره ورود کرده و بنا به دستور فرمانده کل قوا، تمام امکانات درمانی ارتش از جمله کادر درمان، بیمارستان‌های منطقه‌ای تبریز، ارومیه در آماده‌باش علیه ویروس کرونا قرار دارد و همچنین تخت‌های نقاهتگاهی و بیمارستان‌های صحرایی ارتش تا ۲ هزار تخت برای کمک به مدیریت درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

وی افزود: ارتش تمام امکانات خود را برای واکسیناسیون عمومی مردم در شهر‌های مختلف در اختیار وزارت بهداشت و طرح‌های بهداشتی و درمانی کشور قرار می‌دهد تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما پیش از این نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی، کمک‌های مومنانه را جمع آوری و توزیع کرده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید