ارائه گزارش کمیته حقیقت یاب شورا در مورد حذف شهید از تابلوها؛ منتظر اتصال اینترنت

    کد خبر :647589
ارائه گزارش کمیته حقیقت یاب شورا در مورد حذف شهید از تابلوها؛ منتظر اتصال اینترنت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم ارائه گزارش عملکرد روز برفی شهرداری و برخورد با مقصرین حادثه توسط شهردار تهران، گفت: هنوز شهردار تهران گزارشی در مورد روز برفی تهران ارائه نکرده است.

 

محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه برنامه‌ی عملیاتی اولویت محور و تحقق پذیر مبتنی بر برنامه سوم در دو سال آینده به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

وی با بیان اینکه این برنامه اولویت دار و تحقق پذیر بدین معنا است که چه کارهایی را بر اساس برنامه سوم در دو سال باقی مانده انجام دهد، تصریح کرد: با توجه به منابع محدود، هر کمیسیون سه محور اصلی خود را بیان کرد و قرار شد شهردار چند جلسه دیگر نیز به هم اندیشی بیاید تا در مورد این برنامه عملیاتی اولویت دار و تحقق پذیر به جمع بندی برسیم.

 

به گزارش ایسنا، هاشمی در مورد سرانجام گزارش کمیته حقیقت یاب شورای شهر در مورد حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر تهران نیز افزود: گزارشی در این راستا تهیه شده اما منتظر هستیم که اینترنت‌ها وصل شود تا نسبت به ارائه این گزارش اقدام شود.

 

وی همچنین در مورد برخورد با مأموران شهرداری خاطی در روز برفی تهران گفت: هنوز حناچی گزارشی در مورد روز برفی تهران ارائه نکرده و منتظر گزارش و همچنین اعلام مقصرین حادثه هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید