سرپرست شهرداری تهران خبر داد

ارائه لایحه دوفوریتی افزایش ١٠٠ درصدی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران به شورای شهر

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
    کد خبر :277055

سرپرست شهرداری تهران در دیدار با اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی از ارائه لایحه دوفوریتی افزایش ١٠٠ درصدی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، در دیدار اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی با سمیع الله حسینی مکارم که با حضور محمد علیخانی، رییس کمیسیون حمل و نقل و محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، سرپرست شهرداری تهران تاکید کرد: اصحاب رسانه از شریف ترین اقشار جامعه هستند.

حسینی مکارم با پرداختن به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران تصریح کرد: به منظور سهولت در فعالیت خبرنگاران، برای افزایش صددرصدی سهمیه طرح ترافیک این قشر شریف برنامه داریم.

وی افزود: ظرف یکی دو روز آینده لایحه ای به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهیم کرد که به موجب آن افزایش 2000 سهمیه جدید به 2000 سهمیه موجود را از شورا تقاضا خواهیم کرد که امیدواریم مورد تایید اعضای محترم شورا قرار گیرد.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، گفتنی است؛ علیخانی نیز در این جلسه از بازبینی و اصلاح آیین نامه تشخیص صلاحیت خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک در کمیسیون متبوعش خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید