ادعای جدید رژیم صهیونیستی درباره ایران

    کد خبر :850444

سخنگوی نخست وزیر اسراییل مدعی شد عامل اصلی حمله به اسراییلی‌ها در قبرس، ایران بوده است.

به گزارش شفقنا به نقل از رویترز؛ پلیس قبرس اعلام کرده یک فرد مسلح را به اتهام تلاش برای کشتن اسراییلی‌ها در این جزیره مدیترانه‌ای بازداشت کرده است. حالا سخنگوی نفتالی بنت مدعی شده دستور این حمله از سوی ایران صادر شده است.

ماتان سی‌دی سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: این یک حمله تروریستی بوده است که مسئول مستقیم آن ایران است؛ فرد تروریست قصد داشته تجار اسراییلی را در قبرس بکشد.

رییس پلیس قبرس گفته به همراه فرد مهاجم یک قبضه سلاح پیدا شده و به دلیل حساسیت موضوع، پرونده پشت درهای بسته رسیدگی می‌شود.

ادعای صهیونیست‌ها درمورد دست داشتن ایران در این حمله درحالی است که رسانه‌های قبرس تاکید کرده‌اند فرد مهاجم انگیزه جنایی داشته و قصد کشتن «تدی ساگی» یک تاجر اسراییلی را داشته است. براساس یافته رسانه‌ها این مرد روز ۲۷ سپتامبر و در هنگام عبور به سمت قبرس تحت کنترل ترکیه بازداشت شده است. در خودروی این فرد یک صداخفه‌کن هم پیدا شده است و او ۲۰ روز بوده که وارد قبرس شده بوده است.

سخنگوی دفتر نخست وزیر اسرائیل گفته این میلیاردر اسرائیلی-قبرسی تنها هدف نبوده و ایران قصد داشته گروهی از تاجران اسرائیلی را ترور کند. رسانه‌های قبرس می‌گویند فرد دستگیر شده اهل جمهوری آذربایجان با پاسپورت روسیه بوده است.

این در حالی است که قبرس ادعای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر قصد ایران برای ترور یک سرمایه دار و تاجر صهیونیست را رد کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید