ادعای جالب درباره سیدجلال ؛ بازیکنی که عصای دست کالدرون شد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۸:۵۸
    کد خبر :641373

پایان رأفت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی در بازی با فولاد توانست مانند یک لیدر تیم را رهبری و هدایت کند.

 

پایان رافت در خصوص بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت:

 

بازی خوبی بین فولاد و پرسپولیس شاهد بودیم که خوشبختانه در همان دقیقه ۵ بازی، توپ به دست بازیکن فولاد برخورد کرد که ترابی با همین پنالتی، تکلیف امتیازات بازی را روشن کرد. در ادامه دو تیم رو به بازی احساسی آوردند. پس از اتفاقاتی که در بازی با ماشین‌سازی رخ داد، تمام بازیکنان پرسپولیس به دنبال سه امتیاز بودند و به نظرم این پیروزی به پرسپولیس آرامش داد.

 

پایان رافت ادامه داد:

 

تعطیلی لیگ فرصت خوبی خواهد بود تا کالدرون یک بازنگری در کار‌های تاکتیکی خودش ایجاد کند و به دنبال راهکاری باشد تا نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را بیشتر و بهتر بشناسد.

 

پایان رافت انتقادی هم از وضعیت سکو‌ها داشت:

 

وقتی دو تیم خوب، در یک ورزشگاه مدرن در حال بازی هستند، به جای اینکه تماشاگران به جذاب‌تر شدن بازی کنند، بیشتر به دنبال این بودند تا با انجام کار‌های ناشایست بازی را به حاشیه بکشانند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

 

پرسپولیس به تیم فولاد موقعیت چندانی برای گلزنی نداد. سیدجلال حسینی پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی، بالاخره وارد ترکیب شد و در این بازی عصای دست کالدرون بود. او در مواقع حساس مانند یک لیدر، تیم را هدایت می‌کرد. خوشبختانه کسب سه امتیاز مقابل فولاد کمک زیادی کرد تا شرایط پرسپولیس در جدول هم بهتر شود. با این حال، انتظار ما از پرسپولیس این است که در ادامه لیگ، بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید