ادعای اسرائیل درباره دستگیری 4 جاسوس مرتبط با ایران

    کد خبر :878768

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل ادعا کرد که چهار زن ساکن اسرائیل را به ظن ارتباط با ایران دستگیر کرده است.

به گزارش فارس، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک)، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای مدعی شد که چهار زن ساکن اسرائیل و یک مرد را به اتهام ارتباط با ایران دستگیر کرده است.

بنابر گزارش شبکه عبری‌زبان «کان»، ادعای دستگیری این چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می‌گردد و امروز به منابع عبری‌ اجازه انتشار آن داده شده است.

شاباک امروز در بیانیه یادشده ادعا کرد که چهار زن از ساکنان «حولون»، «بیت شیمش»، «کفار سابا» و قدس به ظن همکاری با ایران دستگیر شده‌اند.

بنابر ادعای شاباک، از برخی از این چهار نفر خواسته شده که از سفارت‌های اسرائیل عکسبرداری کنند و برخی مقامات عالی‌رتبه وزارت جنگ و امنیتی این رژیم را زیر نظر بگیرند.

در ادامه این ادعا عنوان شده است که از برخی این افراد خواسته شده که به یکی از نمایندگان زن کنست (پارلمان اسرائیل) نزدیک شوند.

شاباک همچنین مدعی شد که همسر یکی از این زنان ساکن اسرائیل نیز به اتهام کمک در تصویربرداری از سفارت آمریکا دستگیر شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیرا خبر داد که نظافتچی خانه «بنی گانتز» وزیر دفاع اسرائیل اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری وابسته به ایران قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید