ادامه کش و قوس ها برای اعزام تیم والیبال به جاکارتا

  • آرشیو
  • شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۰
    کد خبر :314211

حضور تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی جاکارتا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید در کش و قوس بین فدراسیون والیبال و وزارت ورزش چه کسی پیروز می شود.

به گزارش مهر، پس از صحبت‌های محمدرضا داورزنی، معاونت ورزش قهرمانی مبنی بر خبر اعزام تیم ملی والیبال به بازی‌های آسیایی جاکارتا هنوز فدراسیون والیبال واکنش رسمی به این قضیه نشان نداده است!

پس از کنسل شدن اعزام تیم«ب» به جاکارتا و درحالی که لیست اولیه تیم ملی والیبال از سوی ایگور کلاکوویچ برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام شده است اما هیچ یک از مسئولان فدراسیون والیبال واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اند و حتی سایت رسمی فدراسیون نیز خبری نه از اعزام تیم ملی و نه لیست بازیکنان اعلام نکرده است.

بنابرگفته یک شخص آگاه در فدراسیون والیبال، هنوز تصمیم نهایی برای اعزام تیم گرفته نشده است و مسئولان فدراسیون در تلاش برای خبر نهایی هستند.

شواهد نشان می دهد که تمایل فدراسیون والیبال برای اعزام تیم «ب» به بازی‌های آسیایی است چرا که رقابت‌های جهانی در پیش است و حضور قدرتمندانه در این مسابقات اهمیت بیش تری برای فدراسیون والیبال دارد درحالیکه وزارت ورزش به دنبال کسب مدال طلا والیبال در جاکارتا است. همین اختلاف نظرها موجب سکوت فدراسیون والیبال شده است. حال باید منتظر ماند و دید که چه کسی پیروز می شود؟ فدراسیون والیبال و یا فدراسیون والیبال!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید