اخطار عجیب سوارز به دلیل سرک کشیدن به VAR/ عکس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۹:۲۶
    کد خبر :758772

لوئیز سوارز به دلیل دخالت در بازبینی داور توسط وی ای آر کارت زرد عجیبی دریافت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، لوئیس سوارز در جریان بازی اتلتیکو مادرید مقابل لوکوموتیو مسکو که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد اما علت آن جالب بود. سوارز در حالی که داور مشغول بازبینی یک صحنه با استفاده از VAR بود، به کنار داور آمد و همراه با او مشغول به تماشای صحنه شد!

طبق قوانین VAR، هنگامی که داور برای بازبینی یک صحنه کنار زمین می‌رود هیچ کدام از بازیکنان حق ندارند به کنار او بیایند و داور باید کاملا تنها صحنه را بازبینی کند. در واقع اعضای نیمکت تیم ها، یعنی سرمربی ها، کادر فنی و نیمکت نشین ها هم نباید همراه با داور به بازبینی صحنه بپردازند چرا که این کار علاوه بر افزودن فشار بر داور موجب اعتراض بیش از حد بازیکنان و اتلاف وقت خواهد شد. جریمه این کار دریافت کارت زرد و در صورت تکرار، کارت قرمز خواهد بود.

لوئیس سوارز هم که اعتراض زیادی به تصمیم داور داشت به همراه او کنار زمین آمد تا خودش صحنه را بازبینی کند که این اقدام او موجب خشم داور شد و به او کارت زرد نشان داد. سوارز که به تازگی از بارسا به اتلتیکو مادرید رفته در این تیم در مجموع عملکرد خوبی داشته است اما در بازی مقابل لوکوموتیو در امر گلزنی ناکام بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید