اخراج مدیر بانک به دلیل خدمت رسانی به خانم بی حجاب!

    کد خبر :955718
اخراج مدیربانک

معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهم‌ترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.

احمد حاجی‌زاده با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از بی‌توجهی مسئولین یکی از شعب بانک‌های استان در رعایت قانون عفاف و حجاب و ارائه خدمات به یک فرد بی‌حجاب گفت: در پی انتشار این فیلم و نگرانی شهروندان از تکرار چنین تخلفی و مطالبه رسانه‌ها، استاندار قم دستور برکنار رئیس شعبه بانک متخلف را صادر و صبح امروز ضمن ابلاغ این دستور، تذکرات لازم مجدداً به سرپرستی‌ها و مدیران تمام شعب بانک‌های استان مبنی رعایت قانون عفاف و حجاب داده شد.

وی افزود: مسئولیت اجرای قانونی ابلاغی عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی متوجه مدیر آن دستگاه است و در صورت بروز چنین تخلفی ابتدا با مدیر خاطی برخورد جدی می‌شود و در ادامه نیز کارمندانی که نقشی داشته اند با آنها برخورد خواهد شد.

معاون استاندار قم با اشاره به ابراز نگرانی مردم قم از وضعیت عفاف و حجاب در یکی از فروشگاه‌های بزرگ قم گفت: درباره وضعیت عفاف حجاب یکی از فروشگاه‌های بزرگ به متولیان این فروشگاه و همچنین مدیران دولتی مرتبط با این موضوع تذکر جدی برای اصلاح وضع آن مجموعه داده شده و در صورت عدم توجه اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر لسانی یک تکلیف شرعی عمومی است گفت: بر اساس آموزه‌های دینی همه ما باید به این فریضه عمل کنیم لذا در شرایط امروز همه وظیفه دارند نسبت به منکرات تنها تذکر لسانی دهند و سپس به پلیس گزارش تا روند قانونی برخورد با این هنجارشکنان تکمیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید