اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

    کد خبر :1062014
اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

تمرین تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

 امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.

غیبت خواجه‌گیری در میانه دعوای شدید نکونام با مدیرعامل باشگاه البته طبیعی به نظر می‌رسد، او سابقه و رزومه‌ای در حد نشستن روی نیمکت استقلال ندارد و روی معادلات خاص به این سمت مهم بعداز علی سامره رسیده است. کنار گذاشتن او از حاشیه تمرین، نمی تواند به چیزی جز اختلافات شدید سرمربی و مدیرعامل مربوط باشد اما کنار گذاشتن یک بازیکن کلیدی در مهمترین مقطع فصل…!

دلیل غیبت سیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشته: ” گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!”

همچنین گفته می‌شود علت اختلاف نکونام و خواجه گیری نیز به اتفاقاتی بر می‌گردد که در بازی با آلومینیوم اراک رخ داد و باعث شد تا میان این دو نفر چالشی جدی شکل بگیرد که در پی آن خواجه‌گیری اجازه همراهی استقلال را در پرواز بازگشت به تهران از اراک پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشت!

منبع: تابناک
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید