اختلافات درباره ارجاع لوایح به کمیسیون‌ها بغرنج نیست

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ۹:۰۴
    کد خبر :143402

عضو هیات رییسه مجلس گفت: به نظر من اختلافاتی که بر سر بررسی طرح ها و لوایح در بین کمیسیون ها وجود دارد، مسئله بغرنجی نیست.

«بهروز نعمتی» سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی  پیرامون گلایه کمیسیون فرهنگی از ارجاع طرح های مربوطه اش به کمیسیون های متفرقه از سوی هیات رییسه گفت: ما در حال حاضر جلسات منظمی با روسای کمیسیون‌ها داریم، البته اختلاف نظرهایی که از سوی بعضی نمایندگان مطرح می شود، ریشه در چندجانبه بودن بعضی موضوعات در حال بررسی دارد. با بررسی های هیات رییسه در نهایت قرار شد، آقای پزشکان از سوی هیات رییسه مسئول این هماهنگی‌ها بین کمیسیون ها باشد تا اختلافی پیش نیاید.

او ادامه داد: اگر یک کمیسیون به عنوان مرجع اصلی بررسی و کمیسیون دیگری فرعی معرفی می‌شود، مسئولیت از گردن کمیسیون فرعی ساقط نیست. به نظر من اختلافاتی که بر سر بررسی طرح ها و لوایح در بین کمیسیون ها وجود دارد، مسئله بغرنجی نیست.

به گزارش برنا، سخنگوی هیات رییسه مجلی در پاسخ به این سوال که “آیا گزارش تجمعات مردمی مقابل مجلس به هیات رییسه ارجاع می‌شود” گفت: مجلس خانه ملت است و هرکس اعتراض و یا حرفی داشته باشد باید در مقابل مجلس بگوید. همکاران ما در روابط عمومی موضوعات را پیگیری و جمع بندی می‌کنند.

او در پایان گفت: اعتقاد شخص من و اکثر نمایندگان بر این است که اگر مردم در مقابل مجلس حرف نزنند کجا مشکلاتشان را بیان کنند. گزارش دقیق این تجمعات در روابط عمومی جمع‌آوری شده و کمیسیون های مربوطه ارجاع می‌شود اما نیازی به قرائت در صحن نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید