اختتامیه اولین جشنواره ادبی آفتابگردان برگزار می‌شود

    کد خبر :743562

آیین اختتامیه جشنواره ادبی آفتابگردان روز چهارشنبه ۹ مهر مصادف با روز جهانی سالمند برگزار خواهد شد.

داوود ملکی صیدآبادی دبیر این‌جشنواره با اعلام این‌خبر گفت: در نخستین دوره از این‌جشنواره که با همکاری و مشارکت خانه کتاب، رادیو فرهنگ و اداره کل سلامت شهرداری تهران در حال برگزاری است، حدود ۳۷۰ اثر در چهار قالب؛ داستان کوتاه، داستانک، کاریکلماتور و خاطره نویسی دریافت کردیم که داستان کوتاه با ۱۷۰ اثر بیشترین سهم را بین قالب‌های دیگر به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن روز جهانی سالمند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمدید دریافت آثار از سوی بنیاد فرهنگ سالمندی، برنامه‌ریزی‌های جشنواره به‌گونه‌ای انجام شد که آیین اختتامیه همزمان با روز جهانی سالمند مصادف با ۹ مهر برگزار شود که حضوری برگزار شدن و یا مجازی بودن آن بستگی به نظر ستاد کرونا دارد. داوری این‌دوره از این جشنواره مذکور را فرحناز علیزاده، شهرام اقبال زاده و افسانه احمدی بر عهده داشته‌اند.

به گزارش مهر،دبیر نخستین جشنواره ادبی آفتابگردان در پایان گفت: بین تعداد آثار رسیده در بخش داستان کوتاه، ۶۰ اثر به مرحله داوری نهایی این‌جایزه، راه پیدا کرده‌اند که همراه باقی آثار در قالب‌های دیگر نتایج مربوط به‌ آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید