احضار نکونام به دادسرا

  • ورزشی
  • شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۳
    کد خبر :1023980
احضار نکونام به دادسرا

سرمربی استقلال با برگه احضاریه دادگاه مواجه شده و باید روند قانونی شکایت صورت گرفته از خودش را طی کند.

به فاصله چند ساعت پس از اینکه خبر آمد جواد نکونام با علی خطیر در جلسه‌ای مشترک که توسط علیرضا دبیر ترتیب داده بود، آشتی کرده است، خبر جدیدی از استقلال مطرح شد که نشان می‌دهد داستان‌ها و مشکلات جواد نکونام همچنان به قوت خودش باقی است و هر روز یک اتفاق جدید برای سرمربی آبی پوشان پایتخت رخ می دهد.

یکی از نزدیکان سابق باشگاه استقلال که طی چند سال اخیر به واسطه رفاقت یا تقابل با برخی از بازیکنان استقلال خبرساز شده و البته توسط برخی از منتقدانش هم با اسم خاصی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، به خاطر مصاحبه‌ای که جواد نکونام پیش از شروع فصل انجام داد و بحث‌هایی که پیرامون او مطرح کرد از سرمربی استقلال به دادسرا شکایت کرده و حالا نکونام باید با حضور در مراجع قانونی پاسخگوی سوالات شود. باید ببینیم پاسخ‌های سرمربی استقلال کار این پرونده را به کجا می‌کشاند و آیا از او وثیقه می‌خواهند یا اینکه داستان خیلی زودتر و راحت‌تر حل می‌شود؟

البته مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند این شکایت حتی اگر صحت هم داشته باشد ارتباطی به آنها نداشته و یک بحث حقیقی است چون شخص مورد نظر هیچ سمتی در باشگاه استقلال ندارد و فقط در نیمه دوم دهه ۸۰ شمسی برای مقطعی مشاور یکی از مدیران عامل باشگاه استقلال بوده است.

یکی از افراد نزدیک به جواد نکونام در گفتگو با خبرورزشی قضیه شکایت را تایید کرد و گفت برای سرمربی آبپوشان احضاریه ارسال شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید