احتمال ریزش ورزشگاه آزادی از زبان وزیر ورزش

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۱۹
    کد خبر :991926
ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان گفت: بنای استادیوم آزادی توسط یکی از شرکت‌های معتبر وزارت راه و شهرسازی مورد آزمایش‌های سنگین استاندارد قرار گرفته و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیأت دولت درخصوص وضعیت امنیت استادیوم آزادی اظهار داشت: در گذشته احتمال ریزش سکوها داده شده بود که با توجه به آخرین آزمایش‌های سنگین استاندارد که توسط یکی از شرکت‌های معتبر وزارت راه و شهرسازی انجام شد، احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای این استادیوم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در سطح شیب‌دار ورزشگاه سکوها دارای میلگرد است که میلگردها به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شده بودند ولی سازه و سطح شیب‌دار کاملا سالم و دارای استحکام است و جهت تکمیل امنیت پله‌های سطح شیب‌دار درحال تعویض هستند.

همچنین وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت وام به 83 درصد از متقاضیان دریافت وام اظهار داشت: براساس آمارهای ارائه شده از سوی معاونت امور جوانان طی مکاتبات انجام شده با بانک مرکزی، در سال 1401 به بیش از 895 هزار نفر مبلغ بیش از یکصد و 23 هزار میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

در ادامه سجادی درخصوص پرداخت وام ازدواج در استان‌ها گفت: استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی و یزد با پرداخت وام به 95 درصد متقاضیان جز استان‌های با عملکرد خوب و فعال هستند و استان خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت وام زیر 75 درصد به متقاضیان در گروه استان‌های با عملکرد ضعیف قرار گرفتند.

فارس/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید