احتمال ائتلاف لاریجانی و روحانی در انتخابات مجلس

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴
    کد خبر :1036368
لاریجانی و روحانی

 فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی پیش بینی کرد: با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.

آرایش سیاسی انتخابات مجلس هنوز مشخص نیست. برخی معتقدند از هم اکنون نتیجه رقابت سیاسی پیش رو مشخص است اما برخی دیگر چنین باوری ندارند و منتظر رقم خوردن یک نتیجه غافلگیرکننده هستند.

عزت الله یوسفیان ملا، درباره قابل پیش بینی بودن نتیجه انتخابات مجلس گفت: هیچ پیش بینی از الان نمی توان داشت. تا زمانی که ترکیب تأییدصلاحیت شدگان اعلام نشود، آرایش صحنه انتخابات مشخص نخواهد شد. هر کس نیز امروز صحبتی کند حدس و گمانی بیش نیست.

وی افزود: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مواضع شورای نگهبان تعبیر بر این است که انتخاباتی آرام، مناسب و خوبی در پیش است بنابراین پیش بینی نمی شود که یک اتفاق عجیب و غریبی بیفتد. هر زمان ترکیب نامزدهای حاضر در صحنه مشخص شود عرصه رقابت داغ می شود.

این فعال سیاسی درباره ائتلاف جریان علی لاریجانی با جریان حسن روحانی یادآور شد: چنین ائتلافی بعید است، البته باز هم مولفه تعیین کننده همان شرایط رد و تأیید صلاحیت است. با این وجود معتقدم خیلی بعید است که آقای لاریجانی و آقای روحانی ائتلافی داشته باشند چون چنین شرایطی وجود ندارد.

یوسفیان افزود: شاید به لحاظ آقای لاریجانی و آقای روحانی یک فرد را تأیید یا حمایت کنند اما این حالت عام و کلان پیدا نخواهد کرد چون زمینه و شرایط برای ائتلاف اصلا آماده نیست؛ مگر آنکه در زمان اعلام تأیید صلاحیت ها یک اتفاقاتی بیفتد که همه راغب شوند و به میدان بیایند ولی به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید