اجرای طرح کنترل سارقین با پابند الکترونیک

    کد خبر :1053410
اجرای طرح کنترل سارقین با پابند الکترونیک

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری ۶۱ متهم به سرقت و موبایل قاپ طی چند روز اخیر گفت: به دستور دادستان تهران به هیچ سارق و زورگیری مرخصی به‌ویژه در ایام پایانی سال داده نمی‌شود.

سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: همکارانم در پلیس آگاهی طی چند روز گذشته 61 سارق و زورگیر حرفه ای که اقدام به قاپ زنی موبایل و سرقت به عنف می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه 500 دستگاه انواع گوشی موبایل مسروقه از این افردا کشف شده است، گفت: با توجه به تعامل خوبی که با دادستان تهران انجام شده تمامی این متهمان تا تکمیل پرونده در بازداشت موقت هستند تا نفرات بعدی دستگیر شوند.

ولیپور گودرزی تاکید کرد: علاوه بر این 61 متهم، 10 مالخر هم شناسایی و دستگیر شده اند که این مالخران بیشتر گوشی ها را به کشورهای همسایه برای فروش می‌فرستادند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با دستور دادستان تهران، این افراد بازداشت موقت شده اند و به آنها به هیچ عنوان مرخصی به ویژه با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم داده نمی‌شود که قطعا با این اقدام آرامش و امنیت به جامعه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال به هیچ سارق و زورگیری به هیچ عنوان مرخصی داده نشده است، گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم به شهروندان هشدار میدهم که حتما به هنگام استفاده از گوشی همراه مراقب اطراف خود باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: شهروندان حتما اگر قصد مسافرت دارند منزل خود را علاوه بر مجهز کردن به تجهیزاتی مثل دوربین و دزدگیر، به همسایه یا فرد قابل اعتماد خود نیز بسپارند.

به گزارش تسنیم، سردار گودرزی خاطرنشان کرد: طرح پابند الکترونیک برای افرادی که بیش از سه بار سابقه جرایم خشن داشته باشند، به‌زودی اجرا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید