اجرای طرح غربالگری برای سلامت مددجویان

    کد خبر :92377

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در خصوص اجرای طرح غربالگری برای سلامت مددجویان عنوان کرد: با توجه به اینکه در کنارتوانمندسازی مددجویان توجه به بخش بهداشت و درمان آن ها نیز در اولویت قرار دارد، در نتیجه برای اجرای این طرح ها هیچ هزینه ای توسط مددجویان پرداخت نمی شود و تمامی هزینه ها از سرفصل حوزه بهداشت و درمان این نهاد پرداخت می شود.

علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد در جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد است تا به صورت زماندار از نیازمندان و قشر محروم جامعه حمایت کند و زمینه توانمندی و استقلال خانواده ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به جامعه هدف، مدت‌دار است، تصریح کرد:خدمت رسانی و کمک به خانواده های تحت حمایت به وسیله مددکاران این نهاد انجام می‌شود، در نتیجه نیازهای خانواده‌ها در ابعاد مختلف باید توسط مددکاران شناسایی شود تا مشکلات این افراد هرچه سریع‌تر و مطلوبتر رفع شود.

کریمی اصل با اشاره به اجرای طرح پالایش پرونده‌های مددجویی در سال گذشته افزود: تداوم اجرای طرح پالایش و ویرایش به منظور خدمات رسانی بهتر و توجه بیشتر به حقوق مددجو در دستور کار مددکاران کمیته امداد قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا از طریق اجرای برنامه های مختلف مانند پرداخت کمک هزینه های بهداشتی و کمک به درمان مددجویان این نهاد به ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی این افراد کمک کنیم، یادآور شد: اجرای آزمایشات قند، فشار و چربی خون، نارسایی های تیروئیدی، اجرای طرح بینایی سنجی و شنوایی شناسی، همچنین اجرای طرح سنجش تراکم استخوان از جمله اقدامات این طرح است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید