معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 خبر داد

اجرای طرح آرام سازی خیابان بهار

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
    کد خبر :276540

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از کاهش عرض معبر و احداث سرعتگاه در خیابان بهار جهت آرامسازی، کاهش سرعت خودروهای عبوری و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا رنجبر با اعلام این مطلب افزود: با توجه به توقف غیر مجاز خودروها و بروز تصادفات در خیابان بهار، حسب کارشناسی و مطالعات انجام یافته اجرای طرح آرام سازی این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح فوق موجب کاهش تصادفات و سوانح در محدوده این خیابان شود.

معاون شهردار منطقه 7 عنوان کرد: بازگشایی و زماندار نمودن تقاطع خیابان‌های یوسفی و شهید بهشتی، انجام مطالعات امکان‌سنجی نصب پل عابر پیاده در محدوده پل‌چوبی، انجام مطالعات طرح اتوبوس مدرسه و انجام مطالعات امکان‌سنجی کاهش عرض خیابان شهید مدنی در طرح تفصیلی تنها بخشی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: انجام مطالعات ساماندهی ترافیک میدان شهید قندی و معابر اطراف آن، ساماندهی ترافیک در خیابان شیخ صفی تقاطع روگذر بزرگراه شهید صیاد شیرازی و انجام مطالعات ایمن‌سازی گذر عرضی عابرین پیاده در محدوده ایستگاه مترو سهروردی از دیگر فعالیت هایی است که در رأس اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 7 تاکید کرد: خط کشی محوری، اجرای طرح بلوک عابر پیاده، نصب و مرمت گاردریل و سرعت گیر، برگزاری دوره های آموزشی فرهنگ ترافیک، تهیه، مرمت و نصب تجهیزات ترافیکی معابر و بزرگراه ها، چراغ راهنمایی، تابلوهای هدایت مسیر، تابلوهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی، تابلوهای اماکن و اسامی معابر، هندریل و نرده و نصب پل عابر پیاده مقابل متروی شهید صیاد شیرازی در خیابان مسیل باختر تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی نیروهای پرتلاش این معاونت اجرا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید