معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ خبر داد

اتمام بازسـازی و مرمت مدارس دولتـی منطقه ۲

    کد خبر :166524

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ از مرمت و بازسازی مدارس سطح منطقه باتوجه به اهمیت مدرسه به عنوان یک نظام اجتماعی و نقش آن درتربیت دانش آموزان وتوجه به ایجاد محیطی سالم و ایمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، یوسف متقی ضمن بیان اینکه طرح حمایت، بازسازی و مرمت مدارس دولتی با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه در توزیع خدمات به مدارس سطح منطقه اجرا شد، افزود: باتوجه به گستردگی کارها در ۳۳ مدرسه دولتی منتخب ، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده درسه بخش آسفالت و ایزوگام ،ابنیه و تاسیسات و مناسب سازی معابر منتهی به مدارس کلیه امورات در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

متقی تصریح کرد : به منظور بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش آموزان، بهسازی مدارس در قالب فعالیت‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه‌ای انجام شد. با توجه به معرفی ۳۳ مدرسه تعداد ۲۳ مدرسه نیاز به عملیات آسفالت حیاط و ایزوگام سقف داشته که دراین بخش به میزان ۲۸۲۹ تن آسفالت درسطحی به میزان ۲۴ هزار و ۳۳۲ متر مربع پخش شد همچنین با توجه به نیاز به ایزولاسیون سقف به میزان ۴۸۶۰ متر مربع ایزوگام اجرا شد. ازلیست مربوطه تعداد۲۲ مدرسه نیاز به عملیات ابنیه متفرقه و احداث و مرمت سرویسهای بهداشتی ، احداث بوفه، احداث سرایداری، رنگ آمیزی کلاسها و دیوارها و نازک کاری و کف پوش در راهروهای مدارس، تعمیر ومرمت موتورخانه احداث آبخوری- ساماندهی سیم ها و کابل های برق احداث راه پله تهیه و نصب نرده و حفاظ ، اجرای سایه بان ، تعویض در کلاس‌ها، ایزوگام سرویس ها و…. داشت که همگی اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، درطرح جهادی استقبال از مهر معابر منتهی به مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مناسب سازی در قالب عملیات لکه گیری همسطح سازی به تعداد۸۸۴ مورد و مرمت جداول و انهار به تعداد۲۳۷ مورد، ترمیم پیاده رو به تعداد۷۷ مورد ، همسطح سازی دریچه ها میزان۸ مورد و حذف زوائد فیزیکی پیاده رو به میزان ۹۳ مورد انجام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید