اتحادیه اروپا باید تیم حفاظتی سرکرده منافقین را دستگیر کند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۵۲
    کد خبر :1021235
اتحادیه اروپا تیم حفاظتی سرکرده منافقین

مریم رجوی بنا دارد در تجمع ۲۴ شهریور منافقین در بروکسل سخنرانی کند و در همین راستا تیم حفاظتی وی از روز گذشته به بلژیک سفر کرده است.

گروهک تروریستی منافقین برای تیم حفاظتی مریم رجوی سرکرده این گروهک بلیت اعزام به بروکسل بلژیک تهیه کرده است. این گروهک در نظر دارد برای خروج از بن بست سیاسی، زمینه سازی حضور مریم رجوی در تجمع ۲۴ شهریور منافقین در بروکسل را مهیا کند.

تیم حفاظتی مریم رجوی شامل وحید باباخانی، ابراهیم قلاج قاسم قریشی، محمد بحری، احمد ابراهیم، مریم اکبرزادگان، موسی فیض ورمزروقی، با سرتیمی طاهر سعیدی مسئول حفاظت گروهک منافقین دیروز ۲۲ شهریور عازم بروکسل شده‌اند.

این سفر سرکرده گروهک منافقین به بروکسل پایتخت اتحادیه اروپا برای سخنرانی در تجمع گروهک در حالی است که در فوریه ۲۰۲۳ اتحادیه اروپا قطع‌نامه‌ای با عنوان “قطعنامه پارلمان اروپا علیه اقدامات گمراه‌کننده منافقین” این گروهک را متهم به ارعاب، شکنجه و قتل کرده‌اند و از اقدامات گمراه کننده منافقین در سوءاستفاده از نمایندگان اروپایی در اتحادیه اروپا انتقاد کرده‌اند.

اتحادیه اروپا باید طبق قطعنامه (۰۲۹۲(۲۰۲۳)p۹-AT) نسبت به دستگیری و استرداد تیم حفاظتی سرکرده گروهک که پرونده اقدامات تروریستی آنها موجود است، اقدام کند.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید