ابوالفضل شاه کرم درگذشت

    کد خبر :820712
ابوالفضل شاه کرم درگذشت

ابوالفضل شاه‌کرم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بامداد امروز، دوشنبه 31 خرداد ماه درگذشت.

سمانه شاه کرم، دختر این بازیگر در گفتگو با ایسنا درباره دلیل فوت او توضیح داد: حدود 20 روز پیش پدرم به دلیل مشکلات کلیه در بیمارستان بستری شد و در ادامه به دلیل تورم شدید در ناحیه شکم به آی سی یو منتقل شد . سپس به علت پارگی اثنی عشر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او ادامه داد: پدرم چند روزی در آی سی یو بستری بود و بعد به بخش عمومی منتقل شد و همه چیز خوب پیش می‌رفت بود تا اینکه دوباره تورم شکم آغاز و مشخص شد ریه‌اش آب آورده است و از روز سه شنبه هفته پیش بتدریج هوشیاری اش هم کم شد.

به گفته او، این بازیگر بامداد روز چهارشنبه دوباره تحت عمل جراحی قرار گرفت که به مراتب سخت‌تر از عمل قبلی بود. چراکه در این مدت تنها ده درصد ریه او کار می کرد و تنفسش با دستگاه انجام می‌شد .

این بازیگر امروز، دوشنبه 31 خرداد ماه حدود ساعت 6 صبح از دنیا رفت.

سمانه شاه‌کرم درباره زمان خاکسپاری پدرش توضیح داد: احتمالا خاکسپاری فردا انجام شود و ایشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد ولی فعلا در پزشکی قانونی هستیم زیرا طبق اعلام بیمارستان، علت فوت پدر، ایست قلبی است اما این موضوع باید در پزشکی قانونی تایید شود.

ابوالفضل شاه‌کرم متولد سال 1334 بود که در بیش از 50 اثر نمایشی و چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بازی کرد.

بازی در نمایش‌هایی همچون «کوچ»،«غربت»، «چشم در برابر چشم»، «میلاد»، «شبی در حلبی‌آباد» و فیلم‌های سینمایی «مارمولک»، «خرس»، «مهمان داریم» و نیز مجموعه‌های تلویزیونی «امام علی»، «خاک سرخ»، «آشپزباشی» و … بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید