آ.اس: رئال به زیدان شک ندارد و او را اخراج نمی‌کند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۳
    کد خبر :766402

 هئیت مدیره رئال مادرید امروز با هم جلسه‌ای در خصوص حساب باشگاه در خصوص فصل گذشته و بودجه این فصل برگزار خواهند کرد. آ.اس نوشت که رئال در خصوص زیدان و آینده او در مادرید بحث نخواهد کرد زیرا به او اعتماد دارد.

آ.اس از سوی منابع مورد اطمینان خود نوشت: در مادرید صحبتی در خصوص زیدان نمی‌شود. این باشگاه به فردی که بسیار افتخار آفریده و بخشی از تاریخ این باشگاه است اعتماد دارد. در مادرید اعتقاد دارند که زیدان شایسته احترام است که برخی به او نمی‌دهند و همچنین باید به مسائلی چون مصدومیت‌ها مثل ازارد، والورده، کارواخال و راموس و بروز ویروز کرونا در تیم فکر کرد.

البته آ.اس نوشت که سران مادرید انتظار دارند که رئال در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسد زیرا که این تیم همچنان می‌تواند به عنوان تیم اول صعود کند. سران مادریدی اعتقاد دارند که با بهبود سریع مصدومیت‌ها تیم زیدان می‌تواند مقابل حریفان خود یعنی سویا و اتلتیکومادرید به پیروزی رسد و سال 2020 را با خوبی به پایان رساند.

آ.اس در ادامه نوشت: در حمایت باشگاه از زیدان هیچ تردیدی نیست.

به گزارش فارس، مادرید امروز حساب‌های فصل خود را با 300 هزار یورو مازاد تصویب می‌کند. این میزان پول به عنوان یک موفقیت باید محسوب می‌شود زیرا که تمام تیم‌ها در دوران کرونا با خسارت زیادی مواجه شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید