آی‌فون SE پلاس سال آینده به نمایشگر 4.7 اینچی مجهز می شود

    کد خبر :856732

در اوایل سال جاری میلادی گزارش شد که آی‌فون SE 3 اپل با قابلیت اتصال 5G و تراشه A14 به احتمال فراوان در 6 ماهه نخست سال 2022 عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل جدید سری پایین‌رده آی‌فون SE اپل بار دیگر از طراحی آی‌فون SE 2020 یا با ذهنیت خوش‌بینانه‌تر، الگوی طراحی آی‌فون X استفاده خواهد کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهانداربا این‌حال اکنون یک خبرچین قابل اعتماد در زنجیره تامین با نام راس یانگ ادعا می‌کند که عرضه آی‌فون SE 3 احتمالا 2 سال به تعویق افتاده و این اسمارت‌فون احتمالا در سال 2024 روانه بازار خواهد شد. با این وجود کمپانی اپل احتمالا در تدارک عرضه یک مدل مقرون‌به‌صرفه آی‌فون برای سال آینده است.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها این هندست آی‌فون SE پلاس نامگذاری خواهد شد. به گفته راس یانگ، آی‌فون SE پلاس؛ محصول سال 2022 همانند آی‌فون 8 مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچی LCD بوده و از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

در صورت تحقق این سناریو به‌نظر می‌رسد که مدل آینده آی‌فون SE همانند آی‌فون 8 از یک باتری نسبتا کوچک با ظرفیت 1821 میلی‌آمپرساعت و نمایشگر با رزولوشن 1334×750 پیکسل بهره‌برداری خواهد کرد. از سوی دیگر اگرچه امروزه الگوی طراحی آی‌فون 8 نسبتا قدیمی به‌نظر می‌رسد؛ اما این هندست همچنان از پنل پشتی شیشه‌ای با کیفیت بالا و فریم آلومینیومی بهره گرفته و تنها 5.22 اونس (148 گرم) وزن دارد.

آی‌فون SE پلاس احتمالا همانند آی‌فون 8 دارای گواهی حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. همچنین کاربران به منظور آنلاک کردن هندست خود بایستی به سنسور تاچ آی‌دی با طراحی دایروی‌شکل تکیه نمایند. بر اساس پیش‌بینی‌ها آ‌ی‌فون SE 3 با قیمت‌گذاری پایه 399 دلاری عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر قیمت‌گذاری احتمالی آی‌فون SE پلاس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید