آیین گلاب‌گیری کاشان در برج میلاد

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۳۴
    کد خبر :286448

آیین گلاب گیری کاشان که از سنت‌های اصیل مردم کاشان است در جشنواره شهر خدا برج میلاد در بخش غرفه طعم سلامت در یادمان ملی ایرانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین گلاب‌گیری و تهیه فراورده های سنتی در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف احیای سنت‌های بومی ، ترویج و توسعه فرهنگ مصرف و تغذیه سالم برگزار می‌شود تا شهروندانی که امکان بازدید این مراسم را در شهرهای مختلف کشور ندارند از نزدیک شاهد اجرای این مراسم سنتی زیبا در برج میلاد باشند همچنین شهروندان می‌توانند عرقیجات سنتی کاشان را از غرفه طعم سلامت در برج میلاد خریداری کنند.

دومین جشنواره طعم سلامت برج میلاد به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره رمضانی برج میلاد با همکاری مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار «پس انداز سلامتی با غذای سالم» در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت. این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. ارائه مشاوره طب سنتی، مشاوره تغذیه، مزاج شناسی، عنبیه شناسی و رایحه درمانی از دیگر امکاناتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند.

بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این جشنواره از ساعت ۱۹ تا ۲۳ علاوه بر بازدید از جشنواره، شاهد اجرای مراسم سنتی گلاب‌گیری باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید