آیین‌نامه استخدامی دهیاران همچنان در انتظار پاسخ دولت

    کد خبر :333676

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور گفت: آیین‌نامه استخدامی دهیاران در انتظار طرح و تصویب نهایی در دولت است.

سعیدرضا جندقیان در گفت‌وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت آیین نامه‌های مربوط به دهیاران اشاره و اظهار کرد: آیین‌نامه‌استخدامی دهیاران و آیین‌نامه اجرایی آنان با امضای وزیر کشور برای معاون اول رییس جمهور فرستاده شد که در این آیین‌نامه ساختارهای کلی فعالیت دهیاران،حدود فعالیت‌ آنان و… مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این آیین‌نامه‌ها فعالیت دهیاران را ساختارمندتر می‌کند، گفت: پس از ارسال این آیین نامه‌ها به دولت در چند بند آن ابهام ایجاد شده بود که این ابهامات برطرف شد و در حال حاضر نیز منتظر طرح این آیین‌نامه در دولت و تصویب نهایی آن هستیم.

به گفته معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وقتی قرار است آیین‌نامه‌ای در دولت به تصویب برسد کمیسیون‌های تخصصی و عمومی به بررسی ابعاد و جوانب مختلف آیین‌نامه می پردازند و پس از بررسی‌های لازم یا دولت موافقت و مخالفت خود را با آن اعلام کرده و یا به ابهام در جزییات می رسد که پس از برطرف شدن ابهامات برای تصویب نهایی مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا چندی پیش معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور از اصلاح لایحه استخدامی دهیاران خبر داده و گفته بود که برای بهبود وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران اقداماتی انجام و سخت‌گیری‌های سابق نیز برداشته شده است. به همین سبب آیین‌نامه‌ها برای تایید، تصویب نهایی و ابلاغ به دولت فرستاده شده‌اند و منتظر پاسخ دولت هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید