آیفون 16 پلاس تنوع رنگی بالایی خواهد داشت

    کد خبر :1061225
آیفون 16 پلاس تنوع رنگی بالایی خواهد داشت

اپل در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را به نام آیفون 16 معرفی کند. اکنون اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی آیفون 16 پلاس منتشر شد.

به گزارش بازتاب- اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، ممکن است آیفون 16 پلاس با تنوع رنگی مواجه شود. با توجه به پستی که توسط Fixed Focus Digital در Weibo منتشر شده، اپل احتمالا دو گزینه رنگ جدید را به سری آیفون 16 پلاس اضافه کند و مجموع را به 7 رنگ برساند. در حال حاضر، آیفون 15 (غیر پرو) در رنگ آبی، صورتی، زرد، سبز و مشکی عرضه می‌شود. شایعات اضافه شده برای آیفون 16 پلاس سفید و بنفش هستند.

مهم است که توجه داشته باشید که این اطلاعات از یک منبع واحد در Weibo، یک پلتفرم رسانه اجتماعی چینی، می‌آید. بنابراین تأیید بیشتر از منابع موثق دیگر ممکن است قبل از هیجان زیاد عاقلانه باشد. این افشاگری پس از انتشار مجدد اطلاعات و ارائه تصویری بر اساس رنگ‌های شایعه‌شده، خبرساز X/Twitter جلب شد.

با این حال، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این گزینه‌های رنگی جدید منحصر به مدل پلاس هستند یا در آیفون 16 استاندارد نیز ارائه می‌شوند، وجود ندارد. با نگاهی فراتر از مدل پلاس، شایعات حاکی از آن است که سری آیفون 16 پرو نیز ممکن است تغییرات رنگی داشته باشد. Space Black، White، Grey و Rose گزینه‌های شایعه شده برای مدل‌های Pro هستند.

در حالی که برخی از کاربران گوشی ممکن است به گزینه‌های رنگی اهمیتی ندهند، در مقابل ترجیح می‌دهند تلفن خود را با یک قاب بپوشانند، طرح رنگ همچنان می‌تواند ظاهر و احساس کلی تلفن را تحت تأثیر قرار دهد. از این گذشته، برای برخی از گوشی‌ها، قاب‌ها کل طراحی را کاملاً پنهان نمی‌کنند. با توجه به طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها که برای سری آیفون 16 شایعه شده است، کاربران ممکن بوده کمی آزادی عمل بیشتری برای انتخاب تلفنی داشته باشند که مکمل سبک آنها باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید