آیفون 15 اولترا چنین طراحی خواهد داشت

    کد خبر :974121

شرکت اپل  اگرچه گفته شده سال جاری هیچ مدل اولترایی معرفی نخواهد کرد، اما طبق گزارش‌ها درصدد بوده یک نسخه اولترا به نام آیفون 15اولترا معرفی کند.

بازتاب-تاکنون شایعات بسیاری کسب کردیم و حتی گفته شد این مدل در طراحی المان‌هایی از اپل واچ اولترا خواهد داشت. اکنون تصاویر رندر محصول آینده اپل منتشر شده که در برخی بخش‌ها الگوبرداری شده از اپل واچ اولترا سال 2022 محسوب می‌شود.

آیفون 15 اولترا اگر معرفی شود، گران‌ترین مدل آیفون خواهد بود و انتظار داریم قیمت آن از 1400 دلار فراتر رود. طبق تصاویر دستگاه برجستگی در قسمت ماژول دوربین دارد و سه حسگر دوربین به صورت مثلثی کنار هم جای گرفتند. این تلفن هوشمند بدنه تیتانیومی داشته و علاوه بر کلیدهای لمسی، دارای حسگر پیروسکوپی است. تاکنون اپل در هیچ آیفونی این سه قابلیت را به کار نگرفت.

آیفون 15 اولترا

طبق تصاویر گوشی سیستم دوربین باریکی داشته و ضخامت کلی به 12 میلیمتری می‌رسد. همچنین داینامیک آیلندی هم پیدا بوده که سال 2023 تمامی گزینه‌های آیفون 15 به این ویژگی مجهزند. نکته جالب اینجاست که کلید نارنجی هم در حاشیه پیدا بوده و الگوبرداری شده است اپل واچ اولتراست.

جزئیات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم پردازنده A17 بایونیک، حافظه رم 8 گیگابایتی و برخی مشخصات بزرگ را در این مدل برجسته اپل شاهد باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید