آیفون 13 پرو نسخه 256 گیگابایتی نخواهد داشت

    کد خبر :841865

اپل سری آیفون 13 را در سپتامبر امسال معرفی خواهد کرد. خانواده‌ای که چهار مدل مینی، استاندارد، پرو و پرو مکس دارد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری دریافت کردیم و حال گزارش جدید دیگری به دست رسید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–در گزارش جدید آمده که اپل برنامه‌ای برای عرضه نسخه 256 گیگابایتی سری آیفون 13 پرو ندارد. اپل همیشه سعی می‌کند یا نسخه ذخیره سازی پایه داشته باشد یا بالا، بنابراین در میان گوشی‌های آیفون نمی‌توانید مدلی را پیدا کنید که ذخیره سازی میانه داشته باشد.

همین امر موجب شده تا مشتریان این شرکت شکایت بسیاری داشته باشند. گفته شده اپل می‌خواهد تنها یک نسخه 128 گیگابایتی و یک نسخه 512 گیگابایتی را عرضه دارد، این امر موجب خواهد شد تا تقاضا سری آیفون 13 پرو کمی کاهش پیدا کند. باقی مدل‌های این سری با پیکربندی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود و قرار نیست حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی را شاهد باشیم.

گزارش می‌گوید احتمال دارد یک نسخه 1 ترابایتی برای مدل آیفون 13 پرو مکس تدارک دیده شود و احتمالا قیمت بسیار بالایی هم دارد. جزئیات دقیق بیشتری در کار نیست و انتظار داریم در نسل جدید پردازنده A15، صفحه نمایش اولد با ناچ کوچک‌تر، دوربین بهبودیافته و باتری بزرگ‌تری را شاهد باشیم.

بنابراین باید منتظر ماند تا در اواسط ماه سپتامبر رویداد اپل برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید