آیفون سال 2024 به پورت USB-C مجهز می شود/ همچنان لایتینگ وجود دارد

    کد خبر :916296

در حالی که ما از برنامه اپل برای دور شدن از طراحی پورت لایتنینگ به نفع USB Type C گزارش داده‌ایم، به نظر می‌رسد که این حرکت هنوز سال‌ها باقی خواهد ماند. اما اکنون، این شرکت ممکن است به دلیل تصویب یک استاندارد جدید توسط اتحادیه اروپا، یک مهلت تعیین شده داشته باشد.

بازتاب-اتحادیه اروپا مهلتی را تا سال 2024 تعیین کرده است تا به تولیدکنندگان مهلت دهد این تغییر را انجام دهند. سازندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی عمدتاً به این استاندارد USB پای بند هستند، با این حال، گوشی‌های اپل همچنان دارای پورت لایتنینگ هستند. اگرچه، گزارش‌های اخیر به این موضوع اشاره کرده‌اند که سری آیفون 15 احتمالاً اولین آیفونی است که دارای پورت USB نوع C خواهد بود، اما گویی این گزارش اشتباه است و باید تا یک سال بعدتر منتظر ماند.

مدتی است که کشورهای اروپایی در تلاش هستند تا درگاه شارژ را برای محصولات الکترونیکی مختلف مصرفی استاندارد کنند. در سال 2021، گزارش شد که USB Type C به عنوان پورت استاندارد برای انواع مختلف دستگاه‌ها اجباری خواهد شد و اکنون، بالاخره این موضوع رسمی شده است. بنابراین باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم که آیا آیفون سال آینده واقعاً تغییر خواهد کرد یا خیر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید