آیفون اقتصادی اپل تا دو سال دیگر عرضه نمی شود

    کد خبر :1003926
آیفون اقتصادی اپل

شرکت اپل مدت‌ها بود که روی نسل جدید گوشی اقتصادی آیفون موسوم به آیفون SE 4 مشغول کار است اما تاکنون رونمایی نشده تا شایعات به حقیقت برسند.

بازتاب-اپل همیشه سعی داشته تنوع محصول بالایی داشته باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. هرچند که در حال حاضر نیز محصولات متنوع و جذابی توسط این کمپانی ارائه می‌شود و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. در حالی که گزارش‌ها خبر از عرضه آیفون SE 4 در سال 2023 می‌دادند، اکنون مشخص شده این گوشی سال 2024 نیز عرضه نخواهد شد. بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند تا سال 2025 نباید منتظر چنین مدلی بود.

سری آیفون SE اپل ارزان‌ترین گوشی این برند بوده که در کنار طراحی ساده خود، قیمت مناسبی دارند. تحلیلگران معتقدند دلیل عدم معرفی و عرضه در سال 2024، تاخیر در ساخت مودم‌ 5G اختصاصی اپل که برنامه‌ریزی شده بود سال در آیفون SE 4 تعبیه شود. برند کوپرتینویی از زمانی‌که بخش مودم 5G اینتل را در سال 2019 تصاحب کرده روی مودم اختصاصی خود مشغول کار است، اما تا به حال موفق نشده آن را به کار گرفته و از این رو مودم‌های کوالکام را فعلا برای گوشی‌های خود به کار می‌گیرد.

آیفون اقتصادی اپل

این گوشی با قیمت 500 دلاری می‌تواند نظرها را جلب کند، زیرا از چیپ قدرتمند اختصاصی اپل استفاده کرده و با ویژگی‌های جذاب نظر مخاطبان را جلب می‌کند. همچنین باید انتظار رونمایی ایرپاد ارزان 99 دلاری و ساعت اپل واچ SE 3 هم در کنار چنین مدلی داشت. پیشتر مینگ چی کو تحلیلگر صنعت بیان داشته که اپل درصدد بوده یک آیفون SE با نمایشگر بزرگ دارای ناچ سال 2023 معرفی خواهد کرد.

این مدل شبیه به آیفون XR است و با نمایشگر 6.1 اینچی اولد از فیس آیدی پشتیبانی می‌کند. جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند در آینده نزدیک آیفون اقتصادی اپل از راه برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید