آیت الله مکارم: طرفداران مذاکره با آمریکا می‌خواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند؟

    کد خبر :307594

آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از نامه نگاری‌های برخی‌ها برای لزوم مذاکره با ترامپ در شرایط کنونی خطاب به آنها تاکید کرد: از آن‌ها باید پرسید با این شروطی که ترامپ گذاشته است می‌خواهید درباره چه با او مذاکره کنید، آیا می‌خواهید فعالیت موشکی خود را تعطیل کنید؟ یا اجازه دهید از تمام اماکن نظامی بدون قید و شرط بازدید کنند؟ یا اینکه می‌خواهید اسرائیل را به رسمیت بشناسید.

رئیس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد صداوسیما با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند.

آيت الله ناصر مكارم شيرازی در این دیداربا تاكيد بر اينكه بايد خروج آمريكا از معاهدات مختلف بين المللی را بيشتر و بيشتر برای مردم تشريح كرد، گفت: اگر اين رفتارهای غيرمتعارف آمريكا بيشتر و با تحليل برای مردم بيان شود آن وقت عده ای بلند نمی شوند و نامه نمی نويسند كه برويم با ترامپ مذاكره كنيم.

این مرجع تقلید افزود: رسانه ملی با تلاش فراوان همواره چهره پلید آمریکا را به مردم نشان داده است، اما در این مقطع باید بیشتر و با برنامه‌های ویژه‌تر بر این موضوع متمرکز شود.

آیت الله مکارم شیرازی به خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اشاره و تصریح کرد: این حرکت آمریکا نشان می‌دهد آنها غیر از صهیونیست‌ها کسی را به عنوان بشر قبول ندارند.

وی با انتقاد از نامه نگاری‌های برخی‌ها برای لزوم مذاکره با ترامپ در شرایط کنونی خطاب به آنها تاکید کرد: از آن‌ها باید پرسید با این شروطی که ترامپ گذاشته است می‌خواهید درباره چه با او مذاکره کنید، آیا می‌خواهید فعالیت موشکی خود را تعطیل کنید؟ یا اجازه دهید از تمام اماکن نظامی بدون قید و شرط بازدید کنند؟ یا اینکه می‌خواهید اسرائیل را به رسمیت بشناسید.

این مرجع تقلید با تقدیر از تلاش‌های صداوسیما در ترویج مناسک و مراسم‌های مذهبی گفت: به نظرم می‌توانید از این ظرفیت خیلی بیشتر و بهتر استفاده کنید.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین خواستار ادامه تولید سریال‌های دینی و مذهبی شد و افزود: سریال‌های مذهبی شما همچون امام علی (ع)، امام حسن (ع)، امام رضا (ع)، حضرت یوسف، مختارنامه و… آنچنان تاثیرگذار و جهانی شده است که هیچگاه کهنه نمی‌شوند و امیدواریم برغم مضایق مالی که می‌دانم به شدت با آن مواجه هستید دوباره ساخت این سریال‌ها را از سر بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید