آیا کارگران نیشکر هفت تپه “کرونا” گرفته‌اند؟!

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
    کد خبر :712301

با بازگشایی واحدهای تولیدی، خطر ابتلا به کرونا و بحث حفاظت از جان کارگران پررنگ شده است؛ در ارتباط با مجتمع نیشکر هفت تپه نیز کارگران نگرانی‌هایی در ارتباط با ابتلا به کرونا مطرح می‌کنند.

تعدادی از آنها از ابتلای تعدادی از همکاران خود خبر دادند؛ منابع کارگری همچنین می‌گویند بحث ابتلا به کرونا در هفت تپه جدی نیست؛ قبل از این، فقط یکی از کارگران به کرونا مبتلا شده بود که بهبود یافت و در روزهای بعد، یکی دیگر از کارگران به خاطر داشتن نشانه‌ها به قرنطینه منتقل شد.

اسدبیگی (مدیرعامل کارخانه) در همین رابطه به ایلنا گفت: خبر ابتلای چند کارگر صحت ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید الکل در هفت تپه گفت: حفاظت جان کارگران در هفت تپه جدی گرفته می‌شود و با الکل تولیدی، همه خطوط ضدعفونی می‌شوند.

عاملی (نماینده تام الاختیار شرکت) نیز در ارتباط با زمزمه‌های ابتلای کارگران هفت تپه به کرونا به ایلنا گفت: بحث کرونا، یک بحث سراسری است و آلودگی همه جا هست؛ ما هم مجموعه‌ای هستیم با 7 هزار کارگر و طبیعی است که نگرانی‌هایی باشد؛ منتها در این مجموعه فقط دو نفر مشکوک به ابتلای کرونا داشتیم که آنها را به قرنطینه منتقل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه، فرستادن این دو نفر به قرنطینه کامل با هدف صیانت از سلامتی دیگر کارگران و خانواده‌های خود آن دو کارگر صورت گرفته، ادامه داد: در نیشکر هفت تپه، تمهیدات بهداشتی جدی گرفته می‌شود، همه فضاها و خطوط به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود؛ حتی در قسمت‌هایی که فاصله‌گذاری ممکن نیست، با شیفتی کردن کارگران، ایمنی را افزایش داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید