آیا قوه قضائیه در قبال دهن کجی اسنپ سکوت می کند؟

    کد خبر :554640

ماجرای غم انگیز راننده تذکر دهنده به یک بدحجاب با واکنش های فضای مجازی و انتشار بیانیه اسنپ وارد فازه جدیدی شده است.

بنا بر این گزارش پس از انتقادات فراوان کاربران اسنپ به اقدام ضد اسلامی این شرکت اینترنتی، اسنپ با صدور بیانیه ای ضمن پرداختن دوپهلو به اصل ماجرا نشان داد که ذره ای نیز به قوانین اسلامی اهمیت نمی دهد و پول تنها شاخصه مهم این شرکت می باشد!

ابتدا به بخشی از بیانیه اسنپ توجه فرمایید:

در صورت بروز اختلاف بین هر یک از کاربران مسافر و راننده، اسنپ با تمام امکانات خود (از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجی‌گری) نهایت تلاشش را در جهت حفظ رضایت هر دو طرف و رفع اختلافات ایجاد شده به کار می‌گیرد.

بر همین اساس، در این مورد نیز صحبت‌های لازم با هر یک از طرفین انجام شده است. از کاربر راننده بابت انتشار اطلاعات شخصی‌شان دلجویی به عمل آورده‌ایم و ایشان با رضایت شخصی‌شان در ناوگان اسنپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتری‌مداری اقتضا می‌کرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود.

به گزارش عصر امروز، این بیانیه تنها اصلی را که به ما یادآوری می کند این است که در نظام سرمایه داری ضد اسلامی حق با مشتری و یا عبارت بهتر کسی است که پول می دهد و اگر آن شخص حتی به احکام خدا پشت پا هم زد چون پول داده است باید از وی بخاطر رنجش پیش آمده برایش عذرخواهی شود پس گور … اسلام و مذهب و دین!

البته این اصل در نظام لائیک و سکولارها قابل دفاع و پذیرش می باشد و باید دید که قوه محترم قضائیه در قبال این اقدام اسنپ که در یک کشور اسلامی و شیعی روی داده است سکوت می کند یا اینکه از جایگاه والای احکام اسلامی و تذکر یک شخص حتی اگر هم در جهت حفظ منافع مادی اش بوده است دفاع می کند و با اسنپ برخورد لازم را می نماید یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید