آپدیت MIUI 12 گوشی های سری Redmi K20 با مشکل رو به رو کرد

    کد خبر :881041

در سال 2019، شیائومی سری گوشی‌های ردمی K20 را با قیمت مناسب عرضه کرد. این گوشی‌ها با رابط کاربری MIUI 10 و اندروید 9 Pie عرضه شدند. مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی انتظار می‌رفت که این گوشی‌ها نیز آپدیت و پشتیبانی سه ساله را دریافت کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ با این وجود عده‌ای از کاربران که این سری از گوشی‌ها را در اختیار دارند، گزارش داده‌اند که بعد از آپدیت کردن به MIUI 12 مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری جدی در گوشی به‌وجود آمده است و ممکن است دیگر آپدیت جدیدی نیز برای این سری گوشی‌ها عرضه نشود.

MIUI 12 در واقع سومین پوسته نرم‌افزاری برای گوشی‌های K20 است اما اخیرا آپدیت نسخه دوازده، باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران این گوشی‌ها در بازار جهانی و هند شد. طبق گزارش‌ها، کاربران سری ردمی K20 از تاخیر و لگ در راه‌اندازی اپ‌ها گله‌مند هستند. افت فریم در حین بازی، گیرکردن در هنگام تغییر پنجره بین اپ‌ها، تداخل در عملکرد صفحه کلید و موارد دیگر همه از مشکلات سری Redmi K20 است.

شیائومی فعلا پاسخ دقیق و منطقی به این مشکلات نداده است. کاربران اینترنت بیان می‌کنند، نزدیک به 6 ماه است مشکلات Redmi K20 گزارش شده و حالا یکی از مدیران این کمپانی در انجمنی مربوط به شیائومی، پاسخ داده و گفته که آپدیت جدیدی برای رفع این مشکلات عرضه نخواهد شد. شیائومی هنوز به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان نداده است و کاربران همچنان باید صبر کنند و امیدوار باشند.

در چین، گوشی‌های Redmi K20 همچنان آپدیت دریافت می‌کنند و به نظر می‌رسد که شیائومی، بازار داخلی چین را در اولویت قرار داده است. کاربران این گوشی‌ها در هند و در جهان انتظار دارند که شیائومی رسما وضعیت ارائه یا عدم ارائه آپدیت برای سری گوشی‌های ردمی K20 را مشخص کند و در صورت ارائه، هر چه زودتر باگ‌های مرتبط با این گوشی‌ها را برطرف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید