آپدیت iOS 15.2.1 برای دارندگان آیفون منتشر شد

    کد خبر :879042

اگر به خاطر داشته باشید شرکت اپل در خرداد ماه امسال از سیستم عامل‌های iOS 15 و iPadOS 15 به صورت رسمی رونمایی کرد و چند ماه بعد این بروزرسانی را برای آیفون‌ها و آیپدهای خود منتشر کرد. در این راستا امروز اپل بروزرسانی‌های جدید iPadOS 15.2.1 و iOS 15.2.1 را نیز برای دستگاه‌های واجد شرایط ارسال نمود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_امروز کمپانی اپل آپدیتی جدید با نام‌های iPadOS 15.2.1 و iOS 15.2.1 برای آیفون‌ها و آیپدهای منتشر کرده است. طبق توضیحات منتشر شده، این بروزرسانی‌ها برای رفع برخی مشکلات نرم افزاری و باگ‌های این سیستم عامل‌ها است. هرچند آپدیت جدید از بروزرسانی‌های جامع اپل نیست و فقط برای رفع چندین باگ نرم افزاری منتشر شده است، اما حدود 1 گیگابایت حجم دارد.

اپل در توضیحات این بروزرسانی به دو باگ نرم افزاری اشاره کرده است. یکی عدم نمایش برخی تصاویری که توسط iCloud Link در پیام‌ها ارسال شده باشد و دیگری عدم پاسخ‌گویی اپلیکیشن‌های مربوط به CarPlay به ورودی‌ها است. با توجه به اینکه ایراد دوم به نرم افزارهای مربوط به خودروی کاربر مرتبط است، این باگ می‌تواند مشکلات جدی برای کاربر ایجاد کند و در هفته‌های اخیر نیز برخی از کاربران در این مورد گلایه کرده‌اند.

البته با توجه به اینکه هر دوی این مشکلات به سرویس‌های انحصاری اپل مرتبط است، احتمالاً کاربران ایرانی تفاوت چندانی میان این نسخه و نسخه‌ی قبلی احساس نخواهند کرد. با این وجود پیشنهاد می‌شود بروزرسانی جدید iPadOS 15.2.1 و iOS 15.2.1 را برای آیفون و تبلت خود دریافت و نصب کنید تا در آینده نیز با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید