آنچه در برنامه یلدای شبکه پنج گذشت

    کد خبر :449168

شبکه پنج سیما در آخرین روز‌های پاییز، با ویژه برنامه «شب‌نشین» به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی و با اجرای حمید گودرزی مهمان خانه مخاطبان شد.

اولین قسمت این ویژه برنامه جذاب و شاد، ۲۸ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش شد. دکور این برنامه با چیدمان یلدایی حال و هوای خاصی به ویژه برنامه شب نشین داده بود.

برنامه” شب نشین” با آیتم‌های جذاب و متنوع به مدت سه شب (۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر ماه) بر روی آنتن شبکه پنج رفت.

یادی از پیشکسوتان هنر

یکی از بخش‌های متنوع این برنامه گفتگو با هنرمندان پیشکسوت مانند شهلا ریاحی، اکبر عبدی، جمشید مشایخی، محمد علی کشاورز با موضوع شب یلدا و خاطرات آن‌ها از شب یلدا بود.

اجرای کنسرت زنده

اجرای کنسرت زنده خوانندگان جوان در برنامه همچون حامد همایون و ایمو بند نشاط خاصی در این برنامه ایجاد کرده بود. پخش مستند و گزارش مردمی با موضوع یلدا در لابه لای این ویژه برنامه یکی از میان برنامه‌های تولیدی بود که گپ و گفت صمیمانه با مردم درباره شب یلدا توسط گزارشگر برنامه گرفته شده بود.

دعوت از هنرمندان و ورزشکاران به عنوان مهمانان حضوری در استودیو از بخش‌های جذاب و شاد این برنامه بود. مهران غفوریان، مرجانه گلچین، شنبم قلی خانی، کامبیز دیرباز، بهاره افشاری، رضا عنایتی، محمد انصاری و مهمان بخش استودیویی برنامه بودند.

پخش میان برنامه بازدید بهاره افشاری از مدارس کار آیتم متفاوتی در این برنامه بود.

شب نشین در بدرقه شب‌های پاییز گفتگویی نیز هر شب با خانواده معظم شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای فاطمیون با هدف ارج نهادن و احترام به مقام والای شهدا و از خودگذشتگی این عزیزان داشت.

حافظ خوانی در شب یلدا

باقر سارویخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات و ژیلا امیر شاهی بخش حافظ خوانی شب یلدا را در این برنامه اجرا کردند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید