آنر تبلت هفت اینچی آنر پد 7 را معرفی کرد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۳۹
    کد خبر :796030

شرکت آنر در حال حاضر زیر برند هوآوی محسوب نمی‌شود و به صورت مستقل محصولات خود را تولید می‌کند. حال به تازگی این برند چینی تبلت هفت اینچی میان رده و کارآمدی را به نام آنر پد 7 معرفی کرده که از طراحی مناسب و مشخصاتی مطلوب بهره می‌برد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در قلب آنر پد 7 تراشه مدیاتک هلیو G80 قرار گرفته است. از آن‌جا که در نسل قبلی این تبلت از تراشه کایرین 710A استفاده شده است، می‌توان آن را یک تغییر مهم دانست. این تبلت از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند. تبلت آنر پد 7 از نمایشگر 10.1 اینچی فول اچ‌دی استفاده می‌کند و نسبت تصویر به بدنه آن 80 درصد است. صفحه نمایش مورد استفاده در این تبلت گواهی TUV Rheinland را کسب کرده است که به معنای محافظت از چشم در برابر آسیب‌های احتمالی است.

تبلت Honor Pad 7 قابلیت اسپلیت اسکرین را برای اجرای هم‌زمان چهار اپلیکیشن مختلف ارایه می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند به سادگی از چندین اپلیکشن به صورت همزمان استفاده کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید گوشی دادن به یک سخنرانی و یا شرکت در یک جلسه و کلاس آنلاین را هم‌زمان با یادداشت برداری از آن انجام دهید. از آن‌جا که در حال حاضر تبلت‌ها بیشتر توسط دانش آموزان استفاده می‌شود، آنر یک قابلیت با نام Education Center را روی این تبلت ارایه می‌دهد که به دانش آموزان کمک می‌کند تا با تمرکز بیشتری فعالیت‌های آموزشی را انجام دهند.

نسخه وای فای آنر پد 7 در دو مدل روانه بازار می‌شود. یک مدل از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که 215 دلار قیمت‌گذاری شده است. دومین مدل از 4 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و 261 دلار قیمت دارد. نسخه LTE نیز در دو مدل با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که به ترتیب 246 و 292 دلار قیمت‌گذاری شده است. آنر پد 7 در دو رنگ آبی و مشکی تولید می‌شود و از 26 مارس عرضه خواهد شد. پیش فروش تبلت Honor Pad 7 از همین امروز در چین آغاز شده است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید