آموزش سئو و فرصتی طلایی برای علاقه مندان

    کد خبر :731050

قطعا شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که یک آموزش همانند آموزش سئو را برای آغاز کرده و سپس بنا به دلایلی رها کرده اید؛ این یک جریان تقریبا طبیعی است. هر فردی ممکن است برای شناسایی هدف خود، راه هایی را شروع و پس از مدتی آن را رها کند. اما اینکه بعد از مدتی دچار پشیمانی شوید طبیعی نیست. مسیرهای کمی هستند که تا انتها نرفتن آن شما را دچار پشیمانی می کند. شروع یادگیری یک علم یا یک هنر بسته به توانایی و استعداد شما باید انتخاب شود.

باید ببینید که توانایی یادگیری آن را دارید یا نه. اگر درست تصمیم نگیرید ممکن است در بین راه پشیمان شوید. روی صحبت ما با افرادی است که یادگیری سئو را چند بار آغاز کرده و سپس در نیمه راه آن را رها کرده. حال واقعا چه دلیلی وجود دارد که افراد چندبار تصمیم به شرکت در دوره آموزش سئو گرفته و پس از شرکت، در نیمه راه آن را رها می کنند.

قطعا دلایل خاصی برای این جریان وجود دارد. سئو به قدری برای این افرادی کاربردی و جذاب بوده است که بارها سعی بر یادگیری آن داشته اند. اما ممکن است در تصمیم گیری خود جدی نبودند. یا شاید توانایی تلاش برای رسیدن به هدف را نداشتند.

در ادامه سعی داریم به سوالات زیر در قالب چند دلیل پاسخ دهیم:

چرا آموزش سئو یک فرصت طلایی برای کاربران است؟

چرا دوره آموزش سئو را یک تصمیم بزرگ برای رسیدن به هدف می دانند؟

چرا سئو را پردرآمدترین حرفه دنیا می نامند؟

و …

سئو یک شاه راه تبلیغاتی است!

امروزه راه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. اگر وب سایت برای خود دارید قطعا راه های زیادی را برای افزایش ترافیک آن امتحان کرده اید، هزینه های هنگفتی را پرداخت کرده اید، متوجه شدید که یک جای کار می لنگد. همیشه تبلیغات برای وب سایت پاسخگو نیست. نمی شود تنها با تبلیغات آمار شگفت انگیز ورودی کاربران را برای خود رقم بزنید. آموزش سئو به شما راهکارهای اساسی برای تبلیغات را به شما نشان می دهد. البته هدف اصلی سئو این است که شما هدفمند آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید. با رعایت اصول سئو، کاربر به راحتی شما را در نتایج گوگل می یابد و برای رفع نیاز خود به شما مراجعه می کند.

 

 

با آموزش سئو اصولی ترین راه تبدیل کاربر به مشتری را بیاموزید

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که وارد یک وب سایت شده و بعد از مدت کوتاهی سردرگم شدید. یا اینکه وارد یک وب سایت شده و نتوانستید به محصول یا خدمات مورد نیاز خود را به خوبی بیابید. بنابراین به راحتی شما سیل عظیمی از کاربران را در طول روز به خاطر رعایت نکردن برخی قواعد و اصول از دست می دهید. هدف از یادگیری سئو رفع چنین مشکلاتی است. دلایل مختلفی وجود دارد که کاربر وارد سایت شده و بعد از مدت کوتاهی از سایت شما خارج می شود. حال اگر شما اندکی با سئو آشنا باشید متوجه می شوید، به عنوان مثال باید سرعت بارگزاری صفحات خود را بالا ببرید، چیدمان لینک ها باید به صورت اصولی باشد و موارد همانند آن.

کاربران به شما نیاز دارند اما شما را پیدا نمی کنند

ممکن است شما وب سایت برای خود طراحی کرده باشید. ممکن است محصولات خاصی را برای فروش ارائه کرده باشید. اما کاربران چگونه شما را پیدا کنند. آیا پخش کاغذهای تبلیغاتی در سر چهارراه ها کافی است؟ آیا پخش کارت ویزیت با آدرس سایت بین مشتریان دائمی کافیست؟ یعنی قصد ندارید فروش خود را چند ده برابری کنید؟ بله درست است. این موارد کافی نیست. شما نیز می توانید همانند افرادی که با شرکت در دوره آموزش سئو محصولات خود را به کاربران بیشتری ارائه کردند، این هدف را دنبال کنید.

سئو حس اعتماد و کسب اعتبار برای برند شماست

تمام کاربران اینترنتی به گوگل اعتماد دارند. گوگل تا اینجای کار 90 درصد سایت هایی که در لینک های اول خود معرفی کرده است، معتبر بوده و توانسته اند خدمات یا محصولات خوبی را به کاربران ارائه دهند. همین موضوع یعنی اینکه اگر شما جز لینک های اول قرار بگیرید، نزد کاربران نیز اعتبار بیشتری داشته و کاربران راحت تر به شما اعتماد می کنند. از جهت است که بسیاری یادگیری اصول سئو را فقط برای کسب اعتبار و ایجاد حس اعتماد در کاربران شروع می کنند.

 

 

دوره های آموزش سئو با دیگر دوره های آموزشی متفاوت است

شرکت ها و وب سایت های زیادی آموزش هایی مبنی بر یادگیری سئو را برای کاربران قرار داده اند. برندهایی مانند نیوسئو، وبسیما و … که در چارچوب های مشخص با برگزاری کلاس های غیرحضوری به دلیل شرایط کنونی جامعه از جهت شیوع بیماری کرونا، سعی دارند تجربیات خود را در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال دوره آموزش سئو مقدماتی نیوسئو ویژگی های خاصی دارد. این دوره شامل آموزش اصطلاحات سئو، تاثیرات تک تک آن ها بر سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، چگونه مطلع شدن از الگوریتم های جدید گوگل و عکس العمل مناسب در زمان رونمایی الگوریتم های گوگل، بررسی استراتژی های قیمت گذاری و مراحل پذیرش و انجام پروژه های سئو می باشد. این دوره در سه جلسه 90 دقیقه ای توسط امیر قمصری یکی از اساتید سئو ایران به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

شروع دوباره یادگیری سئو، سرآغاز تصمیمی بزرگ

یادگیری سئو همانند آموزش های دیگر قطعا برای شما بهره وری هایی خواهد داشت. مواردی که بررسی شد، تنها بخشی از دلایلی است که کاربران بارها بارها برای یادگیری سئو تصمیم می گیرند. حال کافی است اراده کنید، هدف گذاری کنید و سپس تصمیم گرفته و برای آغازی شگفت انگیز برای رقم زدن اتفاق خوب برای کسب و کار خود دست به کار شوید. برای شروع می توانید از مراجع آموزش سئو همانند نیوسئو کمک گرفته و موفقیت خود را رقم بزنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید