آماده‌باش کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خوزستان

    کد خبر :1029062
آماده‌باش بیمارستان‌مراکز درمانی خوزستان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعلام آماده‌باش کامل به تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان خوزستان در پی آغاز اولین بارش‌های پاییزی خبر داد.

دکتر میثم معزی چهارشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت مراجعه بیماران تنفسی پس از بارندگی در اهواز، اظهار کرد: در پی بارش‌هایی که در دو سه روز گذشته اتفاق افتاد، شاهد روند افزایشی مراجعات تنفسی به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سطح شهر نبودیم و در این خصوص افزایش فاحش مراجعات نداشتیم.

وی افزود: از مردم خواهش می‌کنیم هنگام بارش‌های پاییزی با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، حتما مراعات لازم را داشته باشند.

معزی گفت: توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماری‌های قلبی ریوی، بیماری‌های انسدادی ریه و بیماران خاص و به ویژه افرادی که داروهای تنفسی مصرف می‌کنند، تا حد امکان هنگام بارش‌های پاییزی و به ویژه اولین بارش‌ها به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند، داروهای خود را همراه داشته باشند و از حضور در فضاهای شلوغ و بارانی خودداری کنند. تاکید می‌شود که این بیماران حتما داروهایشان را به موقع مصرف کنند.

وی بیان کرد: به تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان خوزستان آماده‌باش کامل اعلام شده است. با این حال امیدواریم شاهد روند افزایشی مراجعه بیماران تنفسی به دنبال اولین بارش‌های پاییزی در خوزستان نباشیم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از همه بیماران به ویژه بیماران مبتلا به آسم، آلرژی و حساسیت‌های تنفسی، سالمندان، خانم‌های باردار و کودکان خواهش می‌کنیم در روزهای اول بارش‌های پاییزی از خانه خارج نشوند و در صورت بروز علایم، به سرعت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید