آلبوم جدید احسان خواجه‌امیری در راه است

    کد خبر :465598

آلبوم «شهر دیوونه»، جدیدترین آلبوم «احسان خواجه امیری» دوم بهمن‌ماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

نهمین آلبوم این خواننده در ۱۰ قطعه و با حضور افرادی مانند روزبه بمانی، پدرام کشتکار، سعید زمانی، معین راهبر، مهدی ایوبی، زهرا عاملی، سعید شمس، آرش محرابی، ساره تاجیک، عاطفه حبیبی، امیر حسین فیض، وحید پویان، فرشید ادهمی، بهداد ضرغامی و … تهیه و تولید شده است.

«شهر دیوونه» نهمین آلبوم احسان خواجه‌امیری پس از آلبوم‌های: من و بابا، برای اولین بار، سلام آخر، فصل تازه، یه خاطره از فردا، عاشقانه‌ها، پائیز تنهایی، ۳۰ سالگی است و به گفته «مجید عبدی» (مدیرعامل موسسه تهیه‌کننده این آلبوم)، برای پخش و توزیع این اثر برنامه‌ریزی‌های فراوانی صورت گرفته است.

احسان خواجه‌امیری درباره جدیدترین آلبوم خود می‌گوید: «این آلبوم نتیجه چند سال تلاش ماست که با عشق تقدیم به همه خواهد شد. آرزو می‌کنم به دل بنشیند و و خود من بیشتر از همه برای انتشار و شنیده شدن این آلبوم اشتیاق دارم. از همه دوستانی که در این چند سال در کنار من بودند ممنونم و امیدوارم با انتشار این آلبوم نتیجه زحمات همه به دل بنشیند.»

جشن رونمایی و امضای آلبوم «شهر دیوونه» با حضور احسان خواجه‌امیری و دیگر عوامل آلبوم با حضور دوستداران این خواننده در تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات دقیق این مراسم نیز به زودی منتشر خواهد شد.

نسخه نفیس آلبوم روز انتشار در همه شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های فرهنگی موجود خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید