آلبا: نمی‌دانم چرا از تیم ملی اسپانیا کنار گذاشته شدم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۲۷
    کد خبر :360665

دفاع چپ بارسلونا با وجود داشتن سابقه اختلاف با سرمربی تیم ملی اسپانیا از دلیل دعوت نشدن به اردوی ماتادور اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بزرگترین شوک در فهرست اعلام شده توسط لوئیس انریکه برای اردوی پیش روی تیم ملی اسپانیا، دعوت نشدن جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا بود، کسی که می‌گوید دلیل دعوت نشدنش را نمی‌داند.

آلبا که در بازی شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل اوئسکا یکی از 8 گل تیمش را به ثمر رساند، در دوران مربیگری انریکه در بارسا با او اختلافاتی داشت و مدتی هم از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد، گفت: من دوست دارم به تیم ملی بروم اما همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد و من باید به آن احترام بگذارم. انتظارش را نداشتم که به تیم ملی دعوت نشوم همانطور که در دوران بازیگری‌ام در والنسیا انتظار نداشتم به تیم ملی دعوت شوم.

آلبا افزود: حضور یا عدم حضورم در لیست تیم ملی به نظر من بستگی ندارد و نظر مربی تعیین کننده است. من واقعاً نمی‌دانم که چرا دعوت نشده ام. اگر کارهایم را خوب انجام دهم، این شانس را دارم که دوباره به تیم ملی برگردم. در حال حاضر مارکوس آلونسو و خوسه گایا در تیم هستند و آنها هم دو بازیکن بزرگ هستند.

دفاع چپ بارسا در پاسخ به این سؤال که آیا با لوئیس انریکه صحبتی در خصوص دعوت نشدنش داشته است، تأکید کرد: لازم نیست به کسی زنگ بزنم. تصمیمی است که گرفته شد. من هیچ مشکلی با هیچ کسی در هیچ سطحی ندارم و از وضعیتم در تیم باشگاهی‌ام راضی‌ام.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید