آقای بازیگر: برای درمان پول گدایی نمی کنم

    کد خبر :94587

بازیگر فیلم سینمایی “دل‌شکسته” گفت: متاسفانه هیچکس خبری از من نمی‌گیرد که اصلاً مرده‌ای یا زنده. از هیچ صنف و نهاد سینمایی حتی یک بار تماس هم نگرفته اند. هیچ کدام از دوستان به فکر من نیستند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر مراحل کاردرمانی را پیگیری می‌کنم و بسیار بهترم و این بهبودی تا حدی پیش رفته که اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود آن را می پذیرم.

وی ادامه داد: به تازگی برای بازی در یک فیلم سینمایی به من پیشنهاداتی شده که بسیار جدی است و به احتمال فراوان بار دیگر در سینما به ایفای نقش خواهم پرداخت. هنوز اخبار این فیلم منتشر نشده ولی به امید خدا امسال بعد از مدتی غیبت به جشنواره فیلم فجر باز خواهم گشت.

بازیگر سریال مختارنامه درباره مشکلات اقتصادی خود برای پیگیری روند درمانی تصریح کرد: من با مشکلات بسیار عدیده‌ای برای درمان روبرو هستم. فشار اقتصادی بسیار زیادی روی من است و چندین سال هست که کار جدی را بازی نکردم و به طبع دستمزدی هم دریافت نکرده‌ام.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه هیچکس خبری از من نمی‌گیرد که اصلاً مرده‌ای یا زنده. از هیچ صنف و نهاد سینمایی حتی یک بار تماس هم نگرفته اند. هیچ کدام از دوستان به فکر من نیستند.

رویگری با اشاره به کم‌کاری مسئولین سینمایی در رسیدگی به پیشکسوتان سینما خاطرنشان کرد: من که نمی‌توانم به نهادها رفته و برای درمان از آنها پول گدایی کنم. من هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنم. این وظیفه مسئولین است که به بازیگران قدیمی خود بها دهند اما مسئولین ما چشمشان را روی این مسائل بسته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید