آغاز سی‌ و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه

    کد خبر :604509

سی‌و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، سی‌ و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی صبح امروز (شنبه) به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

جلسات ۲۹ و ۳۰ رسیدگی به این پرونده، صبح و بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار شد که البته جلسه بعد از ظهر غیر علنی بوده است.

در بیست و نهمین جلسه از رسیدگی به این پرونده متهم محمدرضا خانی آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد و نماینده دادستان و وکیل مدافع خانی نیز مطالبی بیان کردند.

همچنین در جلسه نوبت بعد از ظهر روز چهارشنبه (۱۱ شهریور ماه) که به صورت غیرعلنی برگزار شد، متهم خانی ادامه دفاعیات خود را ارائه کرد.

به گفته قاضی مسعودی مقام، اتهامات محمدرضا خانی، حسب کیفرخواست تنظیمی دادسرای ناحیه ۳۶ تهران عبارتند از مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور و ۱۳ فقره خیانت در امانت به مبلغ ۱۳ هزار و ۳۹۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال و اخذ فرش‌های نفیس از احد عظیم‌زاده و ۶۴۰ هزار یورو از آقای داریوش امانی ملقب به حبیب امانی و دریافت یک میلیارد ریال از آقای قاسم خلیلی برای خرید خودروی بی ام و برای خانم دریا خانی و همچنین ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از شرکت سایه گستر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید