آغاز زمان ثبت نام و کار دشوار عسگری

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲
    کد خبر :256303

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان قبل از دهم اردیبهشت ماه می بایست اسامی نفرات اصلی را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام کند.

بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای سوم تا هفتم خردادماه به میزبانی ویتنام در هوشیمینه برگزار خواهد شد. براساس آنچه روی سایت اتحادیه آسیا آمده، روزهای سوم و چهارم خردادماه مسابقات پومسه و پاراتکواندو برگزار خواهد شد و روزهای پنجم تا هفتم نیز مسابقات در بخش مبارزه پیگیری می شود.

مهلت ثبت نام تیم ها برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۳ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام شده و سرمربی تیم ملی کشورمان نیز می بایست با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات اصلی را برای حضور در این رقابتها اعلام کند.

این رقابتها در هشت وزن قانونی برگزار خواهد شد، غیر از میزبان که تیمی کامل معرفی خواهد کرد، سایر کشورها می بایست در شش وزن نفرات اصلی خود را به این رقابتها اعزام کند.

به گزارش مهر،سال گذشته اولین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در ازبکستان برگزار شد و طبق اعلام اتحادیه آسیا مدال آوران این رقابتها به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دریافت کردند.

بر همین اساس تیم مردان ایران توسط احمد محمدی، ابراهیم صفری، سروش احمدی، مهدی جلالی، سالار وحیدی، سجاد مردانی، حمیدرضا هادیان، مهدی اسحاقی و علیرضا علیاری موفق به کسب ۹ سهمیه شد.

نکته مهم اینکه این سهمیه ها به اسم است و همان نفرات می بایست در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کنند. ضمن اینکه این نفرات در صورت اعزام و کسب مدال فقط امتیاز رنکینگ را دریافت کرده و امتیاز و مدال آنها در رده بندی کشورها تاثیر ندارد. به عبارت دیگر رده بندی تیمی رقابتهای قهرمانی آسیا فقط در خصوص تیم های اصلی(همان تیم شش نفره) محاسبه و اعلام می شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از پایان رقابتهای انتخابی نهم فروردین اعلام کرده بود که تکواندوکاران باید برای حضور در ترکیب اصلی از سه مسابقه انتخابی در دو مسابقه پیروز از میدان خارج شوند. اگر رقابتهای انتخابی را مرحله نخست قلمداد کنیم، عسگری می بایست در مدت نزدیک به ۲۰ روز دوبار دیدارهای انتخابی را برای انتخاب ترکیب اصلی برگزار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید