آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد از امروز

    کد خبر :814493
آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد از امروز

براساس اعلام آموزش و پرورش ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد از امروز (هشتم خرداد) آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل امور شاهد پیش ثبت نام مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی از روز شنبه هشتم خرداد ماه در سامانه پادا انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی اعلام می‌شود طبق شیوه‌نامه ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید اگر ثبت نام دانش آموزی قبل از اعلام نتایج مدارس خاص در مدرسه‌ای نهایی شود به دلیل اینکه در سامانه یکپارچه دانش آموزی به دانش آموز اجازه ثبت نام در بیش از یک مدرسه داده نمی‌شود باید ابتدا با مراجعه به سامانه پادا درخواست لغو ثبت نام درمدرسه قبلی اعلام شود و بعد از تایید این مرحله ثبت‌نام توسط مدیر مدرسه جدید صورت گیرد امکان ثبت نام در مدارس خاص برای دانش‌آموزان با این فرایند انجام پذیر خواهد.

همچنین جدول زمان‌بندی برای مراحل ثبت نام دانش‌آموزان جدید الورود مدارس شاهد در نظر گرفته شدهاست که بر این اساس برای اول ابتدایی هشتم تا ۲۰ خرداد، و برای پایه هفتم ۲۵ خرداد تا ۱۵ تیر و برای پایه دهم اول تا ۲۵ تیرماه خواهد بود.

پس از پذیرفته شدن دانش آموزان در این مرحله اعلام نتایج غیر قطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدرسه انجام می‌گیرد و برای تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و در نتیجه اعلام نتایج قطعی برنامه جدیدی برای پایه‌های تحصیلی جدید الورود در نظر گرفته شده است که در پایه اول ابتدایی ۲۶ خرداد تا ۲۰ تیر، برای پایه هفتم ۱۶ تیر تا ۱۳ مرداد و برای پایه دهم ۲۶ تیر تا ۲۰ مرداد است.

به گزارش دانشجو، مبالغ لازم برای کمک سرانه مشارکت دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در سال تحصیلی جدید هم اعلام شد که در دوره ابتدایی حداقل ۵۲۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان، در دوره اول متوسطه حداقل ۶۱۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در دوره متوسطه دوم حداقل ۷۴۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید