آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن ۵ استان از فردا / پردیس حذف شد

    کد خبر :697268

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن ۵ استان از جمله تهران خبر داد. در این مرحله ثبت نام شهر پردیس حذف شده است.

اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است.

متقاضیان گروه چهارم ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در شهر‌های دارای ظرفیت ثبت نام در استان‌های (آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، قم و جنوب سیستان و بلوچستان) می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد. متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان استان تهران می‌توانند برای شهر‌های جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی ثبت نام کنند و شهر پردیس حذف شده است.

متقاضیان استان تهران همچنین می‌توانند در شهر‌های شهریار، پاکدشت، ورامین، قرچک، اسلامشهر، پیشوا، دماوند، کیلان، آبسرد، شریف آباد، فیروزکوه، پرند، هشتگرد و ایوانکی ثبت نام کنند.

متقاضیان سمنانی نیز علاوه بر شهر‌های دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدی شهر، آرادان، سرخه، شاهرود، مجن، کلاته خیج، بیارجمند و میامی می‌توانند برای طرح ملی مسکن شهر ایوانکی مانند تهرانی‌ها ثبت نام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید